27.10.2020
Zwycięstwo “Shop Usability Award” dla sklepu zbudowanego na silniku plentySHOP! Shoplupe GmbH już po raz 13. wręczyła nagrodę “Shop Usability Award”. Poprzez tę nagrodę, założyciel i dyrektor zarządzający Johannes Altmann chce: “skoncentrować się na twórcach, którzy z dużą kreatywnością, zaangażowaniem i poświęceniem zapewniają przyjazne dla użytkownika zakupy w sklepach internetowych. Każda niemieckojęzyczna strona internetowa, która sprzedaje co najmniej jeden produkt B2B lub B2C, kwalifikuje się, jako sklep internetowy do nagrody Shop Usability Award”. Sklepy są oceniane na UXme.io, gdzie 3500 członków społeczności projektantów UX dokonuje preselekcji 5 najlepszych sklepów w każdej kategorii. W tym roku dwa sklepy oparte o silnik plentySHOP, który jest częścią wiodącego systemu do zarządzania sprzedażą – plentymarkets, otrzymały główną nagrodę w swoich kategoriach. Prawie 400 tys. obywateli niemieckich posiada licencję myśliwską, a sklep Waidmeister jest specjalistą w tej niszy z asortymentem odzieży myśliwskiej i sprzętu myśliwskiego. Sklep oparty o silnik plentySHOP zwyciężył w swojej kategorii. W kategorii “Masterclass Storytelling” zwyciężył sklep Frau Hansen. Jury podkreślało kreatywny koncept z dużą dozą miłości do szczegółów i dużą personalizacją.