eBay uruchamia program wsparcia sklepów stacjonarnych

7.1.2021

Niemiecki eBay rozszerza program wsparcia dla lokalnych sprzedawców detalicznych i oferuje bezpłatny program “eBay-Durchstarter”, który zapewnia doradztwo i usługi mające na celu pomoc stacjonarnym sprzedawcom detalicznym i markom w rozpoczęciu handlu online.

Zainteresowane osoby mogą zarejestrować się na eBay.de/durchstarter i od razu rozpocząć pracę. Program obejmuje bezpłatny abonament w sklepie premium na ebay.de oraz bezpłatną obsługę klienta w serwisie eBay Concierge Premium przez sześć miesięcy, a także zwolnienie z prowizji od sprzedaży przez trzy miesiące. Ponadto, zespół eBay Durchstarter prowadzi intensywne konsultacje: doradca wspiera sprzedawców w pierwszych sześciu miesiącach planowania i rozwoju biznesu oraz podpowiada im we wszystkich kwestiach związanych ze sprzedażą w serwisie eBay. Za pomocą obsługi klienta premium można usuwać przeszkody i problemy oraz nawet otrzymać indywidualne rozwiązania. Aby uruchomić ten program, eBay Germany zainwestował znaczne środki w usługę concierge i zatrudnił nowych pracowników.

Szef eBay Niemcy, Oliver Klinck: “Połowa sprzedawców na eBay Niemcy posiada sklep stacjonarny. Wspieranie lokalnych sprzedawców detalicznych odbywa się na zasadach partnerskich, są oni częścią naszego DNA w eBay i takie podejście okazuje się ważniejsze niż kiedykolwiek, zwłaszcza w obecnych czasach. Dlatego cieszę się, że kontynuujemy współpracę partnerską w ramach eBay Durchstarter i oferujemy sprzedawcom stacjonarnym i markom nieskomplikowane wejście do handlu online. Decydujące znaczenie ma tu przede wszystkim osobiste doradztwo świadczone przez nasz serwis concierge. Ponieważ nasze dane pokazują, że osobiste porady znajdują odzwierciedlenie w sukcesie biznesowym sklepu”.

eBay Niemcy utworzyły podobny program natychmiastowej pomocy dla handlowców już w marcu 2020 r., kiedy rozpoczęto działania mające na celu zwalczanie pandemii w postaci ogólnokrajowego lockdown’u. Od tego czasu z programu skorzystało ponad 5 tys. sprzedawców. Pozwoliło im to uratować chociaż część sprzedaży z ich zamkniętych sklepów stacjonarnych.