Produkty Krosno Glass S.A. są na Amazon od 2018 r. i obecnie dostępne na 6 rynkach w Europie, wkrótce sprzedaż zostanie rozszerzona o kolejne kraje: Szwecję i USA. Pomimo trudnego czasu związanego z pandemią, Krosno Glass obserwuje dynamiczny wzrost sprzedaży produktów w całym kanale e-commerce, także za pośrednictwem Amazon. Poznaj sukces tej tradycyjnej polskiej firmy na największej platformie sprzedażowej typu marketplace.
W ubiegłym roku firma zrealizowała 45 412 zamówień dla klientów Amazon, natomiast w tym roku jest to już 67 624, uwzględniając wyniki do końca września. Porównując liczbę zamówień zrealizowanych w 2020 r. za pośrednictwem serwisu Amazon z analogicznym okresem w 2019 r., Krosno Glass odnotowało wzrost liczby zamówień aż o 230%.
Posłuchaj artykuł poniżej lub na Spotify i Apple Podcasts, albo przeczytaj go tutaj.
Podcast: Play in new window | Download