Jeff Bezos rezygnuje z funkcji szefa Amazona – kto go zastąpi?
Największy na świecie sprzedawca internetowy, marketplace oraz usługodawca cloud’owy wprowadza zmiany na szczycie swojej firmy. Założyciel Amazona, Jeff Bezos, przekaże przewodnictwo w zarządzie w trzecim kwartale 2021 roku Andy’emu Jassy, szefowi prężnie rozwijającego się biznesu chmurowego. Amazon ogłosił to we wtorek po zamknięciu amerykańskiej giełdy w Seattle. Jednocześnie spółka przedstawiła dane za czwarty kwartał i miniony rok, które znacznie przekroczyły oczekiwania rynku.
Allegro buduje pod Warszawą nowe centrum logistyczne
Obecnie na Allegro dostępne jest jest ponad 66 mln ofert, których czas dostawy to 1-2 dni. W takim czasie dostarczanych jest już prawie 80% zamówień. W 2021 roku Allegro chce poprawić ten wynik, dlatego spółka planuje wdrożyć szereg inicjatyw, które przyspieszą realizację dostaw. Jedną z nich jest planowane uruchomienie usługi pozwalającej sprzedawcom na przechowywanie, pakowanie i wysyłanie swoich produktów poprzez dedykowane nowoczesne centrum logistyczne.
Jak stworzyć opisy kategorii w sklepie internetowym, które zwiększą konwersję?
Jednym z czynników wpływających na sprzedaż w sklepie internetowym są treści. A contentem, o który szczególnie warto zadbać są opisy kategorii. Jak je tworzyć, aby robić to dobrze? Dlaczego opisy kategorii są takie ważne? Przede wszystkim to bardzo dobre, o ile nie najlepsze miejsce na umieszczenie fraz i słów kluczowych. Te, jak powszechnie wiadomo, korzystnie wpływają na lepszą widoczność e-sklepu w wyszukiwarce. A to z kolei może pozytywnie wpłynąć na liczbę klientów w sklepie. Opisy kategorii są bardzo pojemne, dlatego przez wielu są uważane za nawet cenniejszy i bardziej skuteczny content od bardziej popularnych opisów produktów.
Podcast: Play in new window | Download