Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!

23.05.2023 | Autor: Izba Gospodarki Elektronicznej

Podnoszenie jakości oraz stały rozwój polskiej branży e-commerce – to podstawowe cele autorskich konkursów organizowanych przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Doceniane i wysoko ocenianie przez branżę, rokrocznie przyciągają coraz większą liczbę zgłoszeń. Rekord widać również w liczbie prezentacji, nadesłanych do konkursu Dyrektor e-commerce Roku 2023. W dniu dzisiejszym Kapituła pochyliła się nad kilkudziesięcioma zgłoszeniami, które w toku głosowania wyłoniły zwycięzcę! 

Konkurs Dyrektor e-commerce Roku skierowany jest do dyrektorów oraz zespołów, spośród których wyłaniani zostaną najlepsi! Właśnie w tym celu w Restauracji Pańska 85 odbyło się spotkanie Kapituły konkursu, w której zasiedli:

  • Dominika Żak, Board Member DeeZee.pl,
  • Anna Konopa, CEO Setup.pl, 
  • Grzegorz Basta, CEO Sortmund, 
  • Jacek Kinecki, CEO Przelewy24,
  • Jakub Gierszyński, CEO Melissa, 
  • Łukasz Kierus, CEO Glosel/Tania Książka,
  • Marcin Półchłopek, Group Merchant Management Director, Allegro,
  • Olgierd Cieślik, Prezes, Totalizator Sportowy, 
  • Robert Olędzki, Digital Business Director, PAYBACK,
  • Wojciech Tomaszewski, Laureat Grand Prix 2022.


Laureaci wyłonieni w dwóch etapach

Czym jeszcze konkurs Dyrektor e-commerce Roku wyróżnia się na rynku? Przede wszystkim dużą skrupulatnością w analizie nadesłanych zgłoszeń. Audytor konkursu, którym w tym roku jest kancelaria Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy czuwa nad zgodnością z regulaminem na każdym etapie wyłonienia zwycięzców. Pierwszym z nich jest preselekcja formalna, w której sprawdzana jest zgodność wszystkich nadesłanych zgłoszeń z regulaminem. 

W następnym etapie, zgłoszenia które zakwalifikowały się do konkursu zostały poddane głosowaniu online, w którym członkowie Kapituły przeanalizowali zgłoszenia oraz przyznali swoje głosy. W dniu dzisiejszym w II etapie głosowania, Kapituła wybrała spośród liderów Najlepszego Dyrektora e-commerce Roku 2023, a także wyłoniła laureata nagrody Grand Prix 2023.


Liczy się jakość!

Celem e-Izby jest podnoszenie jakości polskiego e-commerce, w czym duże znaczenie mają dopracowane w każdym detalu konkursy. Dyrektor e-commerce Roku zdobył uznanie w branży oraz stał się ikoną wydarzeń o najwyższej branżowej renomie. Rokrocznie liczba zgłoszeń rośnie, a lista firm, które dokonały zgłoszenia poszerza się o nowe brandy. Jak podkreśla Paulina Wojczyńska – koordynator projektu oraz Dyrektor ds. projektów w e-Izbie:

W tym roku, już po raz czwarty przyznajemy tytuł Dyrektora e-commerce Roku. Na przestrzeni ostatnich lat przedsięwzięcie e-Izby podbiło już serca branży, co najlepiej obrazuje rosnąca liczba zgłoszeń. Co więcej, osoby i firmy zgłaszają do konkursu bardzo dobrze przygotowane prezentacje, których celem jest jak najlepsze zaprezentowanie kandydatów do tytułów. Obserwacja ewolucji konkursu na podstawie jego popularności oraz jego umiejscawiania w branży to doskonały przykład rozwoju e-commerce w Polsce. Konkurencyjność na rynku rodzi potrzebę wyróżnienia się – co zapewnia m.in. zdobycie nagrody w konkursie Dyrektor e-commerce Roku.

Laureatów konkursu poznamy podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 20. czerwca. Pełna lista nominowanych zostanie ogłoszona 1. czerwca.

Partnerami Głównymi konkursu są: Allegro i Przelewy24, Partnerem Wspierającym jest Merce.