28.03.2023
Po udanym starcie na Słowacji, 12. kwietnia Kaufland.cz rusza w Czechach. Dzięki Kaufland Global Marketplace, sprzedawcy będą mogli sprzedawać jednocześnie na trzech rynkach krajowych: w Niemczech, Czechach oraz na Słowacji. Oferując swoje produkty na tych trzech rynkach można dotrzeć do nawet 56 milionów klientów online. Z okazji premiery przygotowano ofertę early bird dla wszystkich sprzedawców przez pierwsze sześć miesięcy od uruchomienia rynku:
- brak prowizji od sprzedaży,
- brak opłat podstawowych
- 1200 euro zniżki na usługi Sponsored Product Ads
Bezpłatny webinar z Kaufland po polsku: 20.04.2023, 11:00 – REJESTRACJA
W Czechach na Kaufland.cz aktywnych będzie ponad 2 tys. wstępnie zarejestrowanych sprzedawców, którzy zamierzają łącznie oferować miliony produktów na tym nowym rynku. W centrum uwagi znajdują się artykuły nieżywnościowe. Podobnie jak ma to już miejsce na niemieckim marketplace (Kaufland.de), sprzedaż może odbywać się w ponad 5.000 kategoriach, takich jak: dom, elektronika, ogród & DIY, kuchnia & gospodarstwo domowe, niemowlę & dziecko, sport i moda.
Dzięki Kaufland.cz będziemy reprezentowani online w trzech krajach. To wielki sukces we wciąż młodej historii platformy Kaufland. Przede wszystkim cieszymy się, że nasi sprzedawcy mogą łatwo i wygodnie sprzedawać produkty milionom ludzi w różnych krajach. Wspieramy ich wieloma usługami oraz, co jest dla nas bardzo ważne, osobistym wsparciem i bezpośrednim kontaktem. Dzięki temu marketplace Kaufland jest idealnym miejscem dla sprzedawców każdej wielkości, mogą oni rozwijać się tak szybko, jak to możliwe, bez konieczności poświęcania dużej ilości czasu na budowanie własnych zasobów – wyjaśnia Gerald Schönbucher, Członek Zarządu Kaufland e-commerce
Korzystanie z wielu z tych usług nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami. Na przykład opublikowanie swoich ofert we wszystkich trzech kanałach sprzedaży Kaufland, przetwarzanie płatności w lokalnej walucie czy też bezpłatne tłumaczenie danych produktowych zapewnia Kaufland.
Nowy czeski marketplace będzie zarządzany przez rozwiązanie all-in-one: Kaufland Global Marketplace, które już od roku jest z powodzeniem wykorzystywane na rynku niemieckim i od niedawna, na rynku słowackim. W przyszłości ważną rolę ma odegrać również Kaufland Fulfillment Service, zarówno w Niemczech, jak i za granicą.
W Niemczech marketplace Kaufland.de jest już jednym z największych i najszybciej rozwijających się platform internetowych z 32 milionami odwiedzających miesięcznie i ponad 45 milionami produktów w ponad 5.000 kategoriach.
Obejrzyj zapis webinaru z Kaufland i GS1 Polska
Ważne linki z webinaru:
Kaufland: Rejestracja nowego konta sprzedawcy na Kaufland
GS1 Polska: Zamów kod kreskowy tutaj
Zachęcamy do bezpłatnej rejestracji na kolejny webinar z Kaufand (Deep dive)
20.04.2023, 11:00 – REJESTRACJA
Potrzebujesz wsparcia w uruchomieniu lub optymalizacji swojego e-commerce na Kaufland i nie tylko?
Wypełnij formularz i pokażemy, jak Setup.pl może Ci pomóc!
Szukasz wsparcia w zakresie międzynarodowego VAT Compliance?
Koniecznie skontaktuj się z patronami BEOMNI Live:
Przesyłki do Czech Słowacji Bułgarii Rumunii i na pozostałe rynki Europy Środkowej: OLZA Logistic