Kaufland Global Marketplace – Kaufland otwiera marketplace’y w Czechach i Słowacji w 2023 roku. Skorzystaj już teraz z oferty specjalnej!

22.03.2022

Kaufland podąża w kierunku cyfrowej przyszłości i w 2023 roku otworzy kolejne platformy typu marketplace w Czechach i w Słowacji. Krok ten stanowi podstawę do uruchomienia „Kaufland Global Marketplace” – technologii, która oferuje szybki i łatwy dostęp do międzynarodowego handlu internetowego.

Dzięki jednej rejestracji sprzedawcy będą mogli nie tylko korzystać z niemieckiego rynku, ale także prowadzić równoległą sprzedaż na rynkach Kauflanda w Czechach i w Słowacji. Dzięki technologii sieciowej, Kaufland umożliwia sprzedawcom rozpoczęcie handlu międzynarodowego w zaledwie kilku krokach. Technologia ta jest obsługiwana przez doświadczony zespół z rynku niemieckiego.

Czechy i Słowacja to idealne kraje do rozpoczęcia naszej ekspansji w Internecie. W tych krajach Kaufland ma już ugruntowaną pozycję, jako sprzedawca detaliczny i wzmocni rynki internetowe dzięki wysokiej świadomości marki. Dzięki naszym platformom rynkowym mamy do czynienia z rozdrobnioną konkurencją, dlatego przewiduję szybki rozwój tych platform.

Rolf Schumann, Chief Digital Officer w Grupie Schwarz

Kaufland Global Marketplace oferuje sprzedawcom internetowym możliwość dotarcia do nowych grup docelowych i milionów klientów poprzez kanały sprzedaży w poszczególnych krajach.

Kaufland posiada ponad 1350 sklepów w ośmiu krajach i jest jednym z największych sprzedawców detalicznych w Czechach i w Słowacji. W ten sposób marka już teraz oferuje wysoką krajową i międzynarodową rozpoznawalność w Internecie i w sklepach stacjonarnych oraz zapewnia optymalny zasięg dla ofert wszystkich sprzedawców aktywnych na tych platformach.

Przypominamy, w październiku 2020 roku Grupa Schwarz przejęła platformę real.de. Oprogramowanie platformy, które ma już dziesięcioletnie doświadczenie jest również rdzeniem nowej technologii multi-marketplace.

Kaufland.de jest jednym z największych niemieckich marketplace’ów internetowych, miesięcznie odwiedza go około 32 mln kupujących, oferuje ponad 30 mln ofert z ponad 5 tys. kategorii, dzięki czemu jest jednym z najsprawniej rozwijających się rynków internetowych w Niemczech. Według Similarweb, Kaufland jest jedną z najszybciej rozwijających się marek online w 2021, a tym samym jedną z najbardziej znaczących niemieckich marek online w 2021 roku.


Co zyskują sprzedawcy?

Zwiększona świadomość marki
Ekspozycja Twojej marki na rynku oraz wielojęzyczny system ticketing’owy umożliwiają Ci budowanie marki i silnych relacji z klientami.

Łatwy dostęp do kilku europejskich rynków e-commerce
Dzięki Kaufland Global Marketplace możesz sprzedawać na kilku rynkach, wystarczy jedna rejestracja i technologia multi-marketplace. W ten sposób można uzyskać dostęp do kilku rynków e-commerce w Europie. Otrzymujesz wsparcie we wszystkich procesach związanych z pomyślną sprzedażą, np. w tłumaczeniu danych produktów, poradach, wsparcie.

Marketing wielokanałowy zapewniający maksymalny zasięg
Marketing w wyszukiwarkach, portalach porównujących ceny i serwisach społecznościowych jest wliczony w abonament i gwarantuje maksymalny zasięg i ruch. Dodatkowo możesz skorzystać z lokalnych działań marketingowych omnichannel.

Łatwe dodawanie nieograniczonej liczby produktów
Silna sieć międzynarodowych partnerów programistycznych i agencji posiadających cenną wiedzę na temat rynku. Nieograniczona możliwość wprowadzania produktów na cztery sposoby: przez partnerów programistycznych, API, kanały lub ręcznie. Brak opłat.

Indywidualne wsparcie dla sprzedawców
Dedykowany zespół wsparcia i opiekunowie pomagają Ci w łatwym wprowadzeniu produktów na nowy rynek i maksymalizacji sprzedaży.

Konkurencyjne i przejrzyste warunki
Prowizje oparte na kategoriach i miesięczna opłata podstawowa. Brak okresów umownych i ukrytych opłat. Pierwsi sprzedawcy na Kaufland.cz i Kaufland.sk będą mogli skorzystać z atrakcyjnych ofert early-bird z dalszymi rabatami:

Dla pierwszych sprzedawców Kaufland przygotował specjalne warunki przez pierwsze 6 miesięcy po uruchomieniu nowych rynków Kaufland: 0€ opłaty stałej, 0% prowizji oraz do 1200€ budżetu kampanii reklamowych.

Aby skorzystać z promocji należy najlepiej już teraz zarejestrować się pod tym linkiem.