Zwiększenie bezpieczeństwa kont na platformie Kaufland: Ważne zmiany dla sprzedawców w weryfikacji dwuetapowej

6.10.2023

W dobie dynamicznego rozwoju rynku e-commerce, bezpieczeństwo transakcji i danych staje się priorytetem. Platforma Kaufland, będąca zaufanym partnerem sprzedawców w sprzedaży online, nieustannie pracuje nad zwiększeniem bezpieczeństwa swoich użytkowników. W najbliższych miesiącach zostaną wprowadzone ważne zmiany w procesie weryfikacji dwuetapowej, aby jeszcze bardziej zabezpieczyć konta sprzedawców działających na platformie.

Jedną z ważnych zmian, która zacznie obowiązywać od 9 listopada 2023 r., jest wycofanie metody weryfikacji dwuetapowej poprzez jednorazowy kod otrzymywany e-mailem. Mimo iż była to wygodna opcja, Kaufland postanowił zastąpić ją nowymi, bardziej zaawansowanymi metodami, aby wzmocnić zabezpieczenia.

Weryfikacja dwuetapowa stanie się obowiązkowa dla wszystkich głównych i pomocniczych kont na Kaufland Marketplace, co jest dodatkowym zabezpieczeniem przed nieautoryzowanym dostępem. Na miejsce weryfikacji mailowej, wprowadzone zostaną dwie nowe metody: przez aplikację oraz poprzez wiadomość SMS.

Sprzedawcy będą mogli wybrać pomiędzy otrzymywaniem jednorazowego kodu weryfikacyjnego poprzez wiadomość tekstową, lub generowaniem bezpiecznych kodów weryfikacyjnych za pomocą zaufanych aplikacji takich jak: Google Authenticator (Android / iOS), MS Authenticator czy FreeOTP.


Jak sprzedawcy powinni teraz zareagować?

Aby dostosować się do nowych wymagań, sprzedawcy powinni zalogować się do swojego konta i zaktualizować ustawienia uwierzytelnienia dwuskładnikowego zgodnie z nowymi wytycznymi.

Kaufland zdaje sobie sprawę, że każda zmiana może być wyzwaniem, dlatego jest gotowy wspierać swoich partnerów na każdym etapie tego procesu. W razie pytań czy wątpliwości, zespół wsparcia sprzedawców Kaufland jest dostępny i chętny do pomocy. Dodatkowe informacje na temat zaktualizowanej weryfikacji dwuskładnikowej można znaleźć również w Seller University.