O tym, że posiadanie BuyBox’a jest ważne, nikogo nie trzeba przekonywać. Ale jeżeli Amazon wprowadzi to, co właśnie jest testowane, czyli BuyBox w wynikach wyszukiwania, to jego posiadane może się okazać najważniejszym elementem podczas optymalizacji listingów. W ostatnich dniach odkryto (kategoria żywność), że np. szukając chipsów, można dodawać pojedyncze produkty do koszyka bezpośrednio na stronie z wynikami wyszukiwania! Oznacza to, że nie trzeba już wchodzić na stronę produktu, aby go zamówić – to dobra wiadomość dla posiadaczy BuyBox’a!Dla wszystkich sprzedawców oznacza to:
- ogólną optymalizację listingów pod kątem BuyBox,
- idealne zdjęcia produktów,
- tytuły wywołujące chęć zakupu, niebędące tylko zbiorowiskiem słów kluczowych,
- dobrą cenę,
- pozytywne, wiarygodne review produktów
- możliwie bezbłędne statystyki oraz pozytywny feedback

