wtorek, 30 kwietnia, 2024

Amazon dalej skraca proces zakupu: BuyBox w wynikach wyszukiwania!

O tym, że posiadanie BuyBox’a jest ważne, nikogo nie trzeba przekonywać. Ale jeżeli Amazon wprowadzi to, co właśnie jest testowane, czyli BuyBox w wynikach wyszukiwania, to jego posiadane może się okazać najważniejszym elementem podczas optymalizacji listingów. W ostatnich dniach odkryto (kategoria żywność), że np. szukając chipsów, można dodawać pojedyncze produkty do koszyka bezpośrednio na stronie z wynikami wyszukiwania! Oznacza to, że nie trzeba już wchodzić na stronę produktu, aby go zamówić – to dobra wiadomość dla posiadaczy BuyBox’a!Dla wszystkich sprzedawców oznacza to:

  • ogólną optymalizację listingów pod kątem BuyBox,
  • idealne zdjęcia produktów,
  • tytuły wywołujące chęć zakupu, niebędące tylko zbiorowiskiem słów kluczowych,
  • dobrą cenę,
  • pozytywne, wiarygodne review produktów
  • możliwie bezbłędne statystyki oraz pozytywny feedback