poniedziałek, 27 maja, 2024

Czym jest PrestaShop, co nowego w PrestaShop i jakie odnotowuje wyniki?

27.06.2022

Ponad pół miliona transakcji w maju 2022 r. – to rekordowy wynik wykorzystania modułu PrestaShop Checkout. To ponad 100% wzrost w stosunku do maja 2021 roku. PrestaShop stawia na ciągłe poprawianie doświadczeń sprzedawców i inwestuje w rozwój narzędzi Essentials oraz udostępnia odświeżoną wersję PrestaShop Metrics. 


PrestaShop Essentials: łatwe wdrożenie działalności na większą skalę. 

PrestaShop Essentials to pakiet modułów ułatwiających skalowanie biznesu. Narzędzia, takie jak wsparcie płatności, analityka czy marketing internetowy zostały stworzone we współpracy z wiodącymi graczami na rynku e-commerce i dostępne są dla wszystkich sprzedawców PrestaShop. 

Pakiet PrestaShop Essentials zawiera:

Jesteśmy dumni, że możemy wspólnie z czołowymi graczami branży e-commerce i digital opracowywać rozwiązania, bazujące na najnowszych trendach e-commerce. Pomagamy sprzedawcom PrestaShop rozwijać biznes i w pełni korzystać ze swoich możliwości – komentuje Alexandre Eruimy, Dyrektor Zarządzający PrestaShop. 


PrestaShop Checkout: spersonalizowane doświadczenia klientów 

PrestaShop Checkout jest dostępny w 24 krajach w Europie i w Stanach Zjednoczonych. We Francji, Włoszech, Hiszpanii i Polsce Checkout został uruchomiony pod koniec 2019 roku Jest to ułatwienie dla tysięcy sprzedawców, którzy korzystają z opcji przetwarzania transakcji niemal w każdym miejscu na świecie. Za pomocą jednego interfejsu mogą konfigurować i zarządzać wszystkimi opcjami płatności w ponad 20 walutach i 190 krajach. 

Od czasu debiutu moduł stale się rozwija. Obecnie z PrestaShop Checkout korzysta prawie 20 000 sprzedawców. 

  • We wspomnianych krajach, w listopadzie 2021 roku, w szczytowym okresie, całkowita liczba transakcji z PrestaShop Checkout pobiła roczny rekord ponad 175 000 transakcji.*
  • Również w tych krajach, w maju 2022 roku, całkowita liczba transakcji z PrestaShop Checkout pobiła rekord ponad 580 000 transakcji w porównaniu do nieco ponad 280 000 transakcji w maju 2021 roku.*
  • Na polskim rynku liczba właścicieli sklepów korzystających z PrestaShop Checkout wzrosła o 40% rok do roku. 

Sukces PrestaShop Checkout pokazuje, jak na coraz bardziej wymagającym i zglobalizowanym rynku, płatności stały się jedną z najważniejszych kwestii dla sprzedawców. Możliwość korzystania z jednego interfejsu do konfiguracji i zarządzania wszystkimi opcjami płatności w ponad 20 walutach i 190 krajach jest prawdziwym przełomem dla naszych sprzedawców. Mogą oni teraz maksymalizować współczynnik 

konwersji, zapewniając swoim klientom spersonalizowane doświadczenie zakupowe zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym – dodaje Mateusz Osiecki, Country Manager w Polsce. 


PrestaShop Metrics: pełny wgląd w wyniki 

Dzięki PrestaShop Metrics, sprzedawcy mogą poprawić efektywność analizując dane i uzyskać pełny obraz swojej działalności , a także zaplanować optymalizację zaplecza.

Nowa wersja PrestaShop Metrics to m.in. dedykowany interfejs, dodatkowe zakładki, dostęp do danych w czasie rzeczywistym, narzędzia do raportowania, dedykowany serwer oraz wsparcie zespołu PrestaShop.

Rozwój naszych modułów, podążanie za nowymi potrzebami i trendami jest codziennym zobowiązaniem w PrestaShop. Działamy w branży, w której dane są kluczowe. Aby osiągać lepsze wyniki i lepiej poznać swoich klientów, nasi sprzedawcy muszą mieć do dyspozycji jedno unikalne narzędzie, które pozwoli im na łatwą analizę  danych. Dzięki  odnowionej wersji PrestaShop Metrics, zyskują  czas i wydajność oraz większą kontrolę nad swoimi wynikami” – mówi Alexandre Eruimy. 


O PrestaShop

Jako kluczowy partner w cyfryzacji handlu, PrestaShop ma na celu stać się referencyjną platformą dla rozwoju biznesu na całym świecie, w oparciu o zestaw wartości: odwagę, bliskość, wytrwałość i zaangażowanie. PrestaShop jest wiodącą platformą open source e-commerce w Europie i Ameryce Łacińskiej. Rozwiązanie jest w pełni konfigurowalne i dostosowane do potrzeb każdego rynku. Działa w 300 000 sklepów, których łączna sprzedaż osiągnęła ponad 22 miliardów euro w 2020 roku. W Polsce ponad 25 000 e-sklepów, czyli ok. 25% wszystkich sklepów internetowych, obsługiwanych jest przez PrestaShop. Z platformy korzysta m.in. Inglot, Mosquito, Świat Baterii czy Ania Kruk. Od listopada 2021, PrestaShop dołączyła do MBE Worldwide Group, aby przyspieszyć wzrost i wspólnie zostać wiodącą globalną platformą e-commerce i logistyki dla firm. 

*dane dotyczą Francji, Hiszpanii, Włoch i Polski