Góry z papieru w USA przez boom na e-handel. Sprawdzono recenzje na Amazonie w okresie świątecznym

12.01.2021


W Stanach Zjednoczonych rosną papierowe góry śmieci przez pandemię

Gwałtowny wzrost handlu elektronicznego doprowadził do powstania wąskich gardeł w utylizacji materiałów opakowaniowych w USA. Według raportu przygotowanego przez theverge.com, konsumenci są pozostawiani na uboczu, a sprzedawcy umywają się od odpowiedzialności. Nie ma żadnej strategii zbytu ani przez sprzedawców, ani przez gminy. Ci ostatni stoją w obliczu znalezienia rozwiązania problemu 25% wzrostu odpadów (głównie chodzi o papier i tekturę). Przemysł recyklingowy znajduje się obecnie w kryzysie.


Test w USA: Klienci online mogą zatrzymywać wymieniane towary

Według doniesień medialnych: Amazon, Walmart i Target próbują zoptymalizować proces, który na pierwszy rzut oka wydaje się być sprzeczny z biznesem: klienci, którzy chcą wymienić pewne towary np. ze względu na niewłaściwy rozmiar, zostaną obciążeni ceną za jeden, ale mogą zatrzymać źle zamówiony produkt oraz nowy we właściwym rozmiarze. Ma to zastosowanie do tych produktów, których zwrot powoduje wyższe koszty niż ich zatrzymanie przez kupującego i w przypadku których jest mało prawdopodobne, aby zwroty mogły zostać odsprzedane.


Sprawdzono recenzje na Amazonie w okresie świątecznym

Obawy, że boom na zakupy internetowe przed Bożym Narodzeniem 2020 roku może spowodować problemy dla Amazona oraz sprzedawców aktywnych na tej platformie, najwidoczniej nie sprawdziły się: zaledwie 6% ocen dla sprzedawców na platformie Amazon było negatywnych – mniej więcej tyle samo co w październiku i listopadzie, informuje Marketplacepulse.com. Dla porównania – od połowy marca do połowy sierpnia ujawniały się w ten sposób problemy, które doprowadziły do rekordowego spadku liczby pozytywnych recenzji w maju, stąd możliwość oszacowania, jak sprzedawcy i platforma radzą sobie z aktualnymi wyzwaniami w realizacji zamówień.


Digitec Galaxus wzrośnie o 59% do 1,8 mld CHF w 2020 roku

Największy szwajcarski sprzedawca internetowy Digitec Galaxus w 2020 roku dosłownie pękał w szwach. W zeszłym roku Galaxus i należący do niego Digitec wygenerowały 1,82 mld franków szwajcarskich na swoim rodzimym rynku, czyli w Szwajcarii i Liechtensteinie. Oznacza to wzrost – rok do roku o 680 mln franków, czyli 59%. W ubiegłym roku również w Niemczech Galaxus przekroczył wszelkie oczekiwania i w ramach szybkiego rozwoju dostarczył swojego 300.000. klienta na krótko przed Nowym Rokiem. W tym roku Galaxus.debędzie nadal znacznie rozszerzać swoją ofertę produktów. Przypominamy, że Galaxus obok Ricardo.ch jest głównym marketplace’em również dla sprzedawców zewnętrznych. Od zeszłego roku intensywnie jest również rozwijana pozycja w Niemczech, jako alternatywa dla platform takich jak: Amazon, eBay, Real.de/Kaufland.de.

Adblockery mogą zakłócać korzystanie z ecommercenews.pl. Prosimy wyłączyć adblocker lub dodać tę stronę do białej listy.