Świadomość, technologia, wskaźniki – 3 kroki do efektywnego zarządzania klientem e-commerce

Reklama

Dla kogo jest ten kurs?

Nasz kurs został stworzony z myślą o tych, dla których rozwój e-biznesu nie może obejść się bez skutecznej, efektywnej, mierzalnej i reprezentującej najwyższe standardy obsługi klienta e-commerce.

Dla tych, którzy chcą wzmocnić swoją pozycję sprzedawcy na rynku e-commerce.

Dla tych, którzy chcą się wyróżnić na tle innych sprzedawców, aby poprzez to sprzedawać jeszcze więcej.

Dla tych, którzy już odkryli, że obsługa klienta nie zrobi się sama a automatyzacja nie jest lekarstwem na wszelkie zło.

Dla tych, którzy mają już doświadczenie w zarządzaniu klientem e-commerce i dla tych, którzy dopiero zaczynają pływać po tych morzach.


Co daje Ci nasz SETBOX

Cały kurs online
Pełny kurs online, w formie materiałów video, wraz z nowoczesnymi, aktualnymi materiałami dodatkowymi i wszelkimi innymi bonusami.

Materiały dodatkowe i bonusy
Otrzymujesz cały pakiet dodatkowych materiałów, niepublikowanych nigdzie indziej: streszczenia wykładów, wykresy, wzory, opisy case study i różne niespodzianki.

Zadania do pracy własnej
Nie wystarczy tylko słuchać innych – najwięcej uczymy się sami działając. Dlatego w trakcie naszego kursu dostaniesz zadania do wykonania, które pomogą Ci sprawdzić, na ile zrozumiałeś materiał i jak najlepiej zastosować nabytą wiedzę w swoim biznesie e-commerce.

Nieograniczony dostęp do treści
Treści kursu są dla Ciebie dostępne bezterminowo*, przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu. W każdej chwili możesz się zalogować i kontynuować wzbogacanie się w wiedzę.

Wsparcie e-mail
Wiemy, że w trakcie kursu możesz mieć różne pytania. Dlatego oferujemy Ci dostęp do wsparcia przez e-mail, czyli kontakt bezpośrednio z autorką kursu. 


Trenerka kursu

Elżbieta Siewniak

Zorientowany na ludzi manager z doświadczeniem w zakresie zarządzania ludźmi, szczególnie w obszarze HR, Customer Care, administracji oraz w projektach wolontariackich. Dzieli się doświadczeniem w budowaniu od podstaw procesów operacyjnych oraz w usprawnianiu istniejących. Pasjonatka wysokich standardów oraz różnorodności w miejscu pracy. Od kilku lat związana z branżą e-commerce, zwłaszcza w zakresie zarządzania klientem i optymalizowania operacyjności. Prywatnie działaczka społeczna, trenerka kompetencji międzykulturowych i wizjonerka, konsekwentnie zmieniająca świat na lepsze.