Amazon udostępnia A+ content sprzedawcom

Amazon po raz kolejny jest w trakcie przebudowy sposobu edycji treści oferty: od kilku dni sprzedawcy na Amazonie mają dostęp do nowych i uproszczonych opcji prezentacji produktów, które do tej pory były zastrzeżone dla Vendorów.

Do tej pory sprzedawcy, którzy zarejestrowali markę na Amazonie, mogli korzystać jedynie z ograniczonej funkcji EBC (Enhanced Brand Content) w Seller Central. EBC oznaczało tworzenie listingów o obszerniejszych treściach, takich jak: dodatkowe teksty, tabele porównawcze lub dodatkowe banery/zdjęcia w opisie produktu. Ta funkcjonalność została teraz rozszerzona.

Sprzedawcy nareszcie mają do dyspozycji te same narzędzia, co vendorzy

Dzięki tej zmianie sprzedawcy mają dostęp do nowych funkcji projektowania strony produktu. Za pomocą edytora A+Editor poprzednie projekty EBC mogą być tworzone również w kilku językach, indywidualnie nazwane i wyświetlane w trybie podglądu. Ponadto, procesy wyboru produktu, opis produktu i tym samym tworzenie odpowiednich szablonów dla wielu stron produktowych są znacznie uproszczone.

Funkcje dla sprzedawców i vendorów są coraz bardziej podobne.
Najważniejsze w obszarze tworzenia treści jest to, że istnieje tylko kilka różnic pomiędzy sprzedającymi i vendorami. W przypadku vendorów wszystkie bloki można edytować, nie ma stałych bloków, a w przypadku sprzedawców logo firmy i pierwsze pole tekstowe jest zablokowane.

W ten sposób Amazon po raz kolejny poświęca się poprawie funkcjonalności kont sprzedawców. W marcu tego roku gigant internetowy aktywował również narzędzie “Brand Analytics” – narzędzie do oceny liczby wyszukiwanych słów kluczowych promujących sprzedaż. To również było dostępne początkowo tylko w vendor central.

Kliknij tutaj aby przejść do A+ na swoim koncie

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi A+

Tak wygląda EBC/A+ z perspektywy kupującego:

Przykładowa strona produktu z EBC/A+ na Amazon
Przykładowa strona produktu z EBC/A+ na Amazon

Brak EBC/A+

Bez EBC/A+ strona produktu na Amazon wypada bardzo ubogo w porównaniu np. z eBay.

Händlerbund

Jako sieć e-commerce 360°, celem Händlerbund jest zapewnienie profesjonalnego wsparcia sklepom internetowym i stacjonarnym. Jako jeden z wiodących dostawców profesjonalnych usług dla e-commerce, Händlerbund oferuje te usługi z jednego źródła.

Händlerbund

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Formularz ten zbiera Twoje imię i nazwisko, adres e-mail i treść, abyśmy mogli śledzić komentarze zamieszczone na stronie internetowej. Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź naszą politykę prywatności, w której uzyskasz więcej informacji na temat tego, gdzie, jak i dlaczego przechowujemy Twoje dane.