Udany biznes wielokanałowy z plentymarkets – historia sukcesu sklepu styleBREAKER

Dobry ERP dla e-handlu rośnie wraz z wymaganiami swojego użytkownika. styleBREAKER jest doskonałym przykładem tego, jak firma może zoptymalizować swoje procesy pracy za pomocą plentymarkets i stale znajdować nowe obszary zastosowania dla tego systemu, które optymalizują Jej biznes. Poznaj kolejną historię sukcesu przy wykorzystywaniu funkcjonalności plentymarkets.


Kim jest styleBREAKER?

www.stylebreaker.de – styleBREAKER to sklep internetowy z modnymi i modnymi dodatkami w niskich cenach.

  • Rok założenia: 2012
  • 28 pracowników
  • Najlepsza zmiana po wprowadzeniu plentymarkets: automatyzacja poprzez procesy


Od projektu “na boku” do pełnego samozatrudnienia

Mit plentymarkets zum erfolgreichen Multi-Channel-Business
Stefanie Kapp opowiada o doświadczeniach z Plentymarkets

Stefanie Kapp, prezes zarządu, najwidoczniej trochę przesadziła z tym “małym, ubocznym dochodem” – kiedy wraz z dwoma partnerami biznesowymi założyła firmę styleBREAKER jako sposób na dodatkowy dochód, prawdopodobnie nikt nie mógł sobie wyobrazić, że kilka lat później liczba pracowników wzrośnie z 3 do 28, a magazyn w piwnicy ustąpi miejsca wielkiemu magazynowi. styleBREAKER rozpoczął swoją działalność w 2012 roku od dystrybucji mody i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn za pośrednictwem sklepu internetowego. Po krótkim czasie firma weszła w handel wielokanałowy, uruchamiając sprzedaż również za pośrednictwem marketplace’ów Amazon i eBay. W początkowym okresie nie zastanawiano się nad odpowiednim oprogramowaniem – faktury były pieczołowicie tworzone ręcznie przy biurku w domu, na końcu każdego długiego dnia pracy. Jednak rosnąca liczba zleceń szybko sprawiła, że obciążenie pracą stało się zbyt duże: potrzebne było rozwiązanie.


Rozwój z plentymarkets

styleBREAKER Webshop
Der Webshop des Fashionunternehmens styleBREAKER

Dzięki plentymarkets, Stefanie Kapp znalazła sposób na zautomatyzowanie wielu procesów zarówno w biurze, jak i w magazynie. Już po krótkim czasie można było zoptymalizować wiele etapów pracy, które wcześniej były wykonywane w czasochłonnych pracach ręcznych – miała miejsce prawdziwa redukcja nakładu pracy! Integracje dostępne w plentymarkets do wszystkich najważniejszych rynków online istotnych dla styleBREAKER, oferują firmie modowej ogromną przewagę, ponieważ kanały sprzedaży nie muszą już być zarządzane oddzielnie, ale mogą być wygodnie kontrolowane centralnie – nawet w skali międzynarodowej. Dzięki plentymarkets, styleBREAKER mógł w pełni skoncentrować się na rozwijaniu swojego biznesu.

Obecnie dysponujemy około 2700 m² powierzchni magazynowej w dwóch lokalizacjach i dzięki WMS w plentymarkets udało nam się znacznie uprościć naszą codzienną pracę dzięki zautomatyzowanym procesom przyjmowania towarów, kompletacji zamówień, pakowania itp.

STEFANIE KAPP, prezes zarządu styleBREAKER


Optymalna obsługa zapewnia zadowolenie klientów

Kupujący doceniają dobrą obsługę świadczoną przez firmę, która lubi iść o krok dalej, aby zaoferować swoim klientom to, małe co nieco ekstra. W celu zapewnienia, że do klienta końcowego trafia tylko towar najwyższej jakości, przed wysyłką każdy przedmiot jest dokładnie sprawdzany pod względem jego stanu. Aby jeszcze bardziej zapobiec niezadowoleniu, do produktów dołączone są pomocne wskazówki dotyczące obsługi i stylizacji – na przykład do każdego paska dołączona jest instrukcja, jak prawidłowo go skrócić. A nawet przed zakupem, entuzjaści mody otrzymują dodatkową usługę od zespołu styleBREAKER: “poprzez blog i nasze filmy na YouTube staramy się doradzić naszym klientom jak najlepiej, z sugestiami dotyczącymi stylizacji z pomocą naszych produktów, odpowiedniego makijażu”.

styleBreaker Räume
Za kulisami styleBREAKER

Poprzez zintegrowaną również z Whatsapp stację roboczą w magazynie, zespół styleBREAKER może zaoferować dodatkowe wsparcie, które jest bliskie klientom: Poprzez nieskomplikowaną możliwość przesyłania zdjęć, odpowiedni dodatek lub najlepiej pasujący kolor zostanie szybko dobrany i przekazany zainteresowanemu klientowi odpowiednim linkiem w sklepie. Klienci są zadowoleni z szybkiego kontaktu i kompetentnej pomocy. Jeśli mimo to kupujący nie jest zadowolony z towaru, styleBREAKER przywiązuje dużą wagę do jak najszybszego rozpatrywania zwrotów.

W celu zapewnienia klientowi doskonałego doświadczenia zakupowego, zwroty realizowane są w możliwie najkrótszym czasie – niezależnie od tego, czy chodzi o wymianę czy zwrot pieniędzy. Wszystko to jest możliwe dzięki przemyślanemu magazynowi, w którym dzięki zastosowaniu WMS, który wchodzi w skład plentymarkets, wszystkie czynności robocze są nieskomplikowane i szybkie.

Stefanie Kapp jest zachwycona prostym rozwiązaniem: Niedawno odwiedził nas sprzedawca, którego spotkaliśmy w grupie Plentymarkets w Monachium. Chciał się zorientować, jak wygląda nasz magazyn. Po prostu włożyliśmy mu do ręki skaner i wysłaliśmy go do strefy kompletacji zamówień. Na początku był trochę zakłopotany, ponieważ nie znał naszych produktów ani magazynu. Ale po bardzo krótkim wprowadzeniu do skanera, wybrał już 50 zamówień i nie miał żadnych problemów!


Perspektywy na przyszłość

Dzięki wielojęzycznemu tłumaczeniu tekstów artykułów, styleBREAKER z powodzeniem sprzedaje teraz swoje produkty online w całej Europie za pośrednictwem własnego sklepu internetowego (plentyShop) oraz na różnych rynkach internetowych. Chociaż obecnie nie ma planów, aby firma posiadała własny sklep detaliczny, rozważa sprzedaż swoich produktów styleBREAKER poprzez partnerów handlowych. .

Adblockery mogą zakłócać korzystanie z ecommercenews.pl. Prosimy wyłączyć adblocker lub dodać tę stronę do białej listy.